-
iDEAL: online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.
-
Creditcard: betaling via MasterCard, Visa of American Express, het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd (uitgestelde creditcardbetaling).
-
PayPal: alleen een e-mailadres is nodig om betalingen met een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening te voldoen.
-
Bancontact / Mister Cash (België): Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.
-
Sofort Banking: is beschikbaar in 8 Europese landen. SOFORT Banking is beschikbaar in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitserland, Italië, Spanje, België en Polen.
-
Klarna 'betaal later': Met 'betaal later' betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangenen besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.
- In3: Betaal 1/3 direct via Ideal. De tweede en derde termijn betaal je met 0% rente en zonder BKR binnen 30 en 60 dagen
Zodra de transactie voltooid is, keert u terug naar de website van Loçhe.
De betaling wordt alleen afgeschreven van uw kaart op het moment van order bevestiging.
Uw persoonlijke online veiligheid is voor Loçhe belangrijk. We maken gebruik van de nieuwste SSL-encryptie-technologie voor het opslaan van uw persoonlijke gegevens, en creditcard informatie te verzenden via onze systeem. Alle bestellingen worden verwerkt via een beveiligde kassasysteem geleverd door Mollie B.V. We zullen bevestigen dat het factuuradres overeenkomt met het adres op uw creditcard dit is voor uw veiligheid en bescherming.
U kunt op verschillende manieren betalen. Bekijk hieronder eventuele stappen die u kunt nemen om tot een succesvolle betaling te komen.
Wij adviseren u om voor de tweede keer te proberen een bestelling te plaatsen. Als dit niet lukt, is er wellicht een storing bij uw creditcard maatschappij. U kunt altijd even contact met hen opnemen.
Wellicht is uw saldo ontoereikend. Wij adviseren u om uw saldo te checken. Indien uw saldo toereikend is, probeer dan voor een tweede keer een bestelling te plaatsen.
Als u deze stappen heeft doorlopen en het lukt nog steeds niet om een bestelling te plaatsen, neem dan contact met ons op.
Als u deze stappen heeft doorlopen en het lukt nog steeds niet om een bestelling te plaatsen, neem dan contact met ons op.
Geldteruggave is op basis van betaalwijze. Het bedrag dat u van ons tegoed heeft, wordt binnen 3 werkdagen overgemaakt vanaf het moment dat uw retour is verwerkt of uiterlijk 7 dagen vanaf het moment dat u Loçhe op de hoogte heeft gebracht van de herroeping van uw aankoop.
- Creditcard: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op uw creditcardrekening.
- iDeal: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op de betreffende rekening.
- Alle prijzen van de artikelen die via Loche.nl verkocht worden zijn inclusief BTW.
- Loçhe doet haar uiterste best om in alle gevallen de juiste prijs te vermelden van artikelen in de webshop. De prijs in de winkelmand is altijd leidend, ook als deze verschilt met de prijsaanduiding op andere pagina's in de webshop.
- Loçhe hanteert de besteldatum als aankoopdatum op het afschrift van uw creditcard. Loçhe past uitgestelde creditcardbetaling toe.
- Loçhe controleert steekproefsgewijs bestellingen met hoge factuurbedragen. Dit doen wij om de veiligheid van uw betaling te kunnen blijven garanderen en om misbruik of fraude te voorkomen.
Loçhe controleert steekproefsgewijs bestellingen met hoge factuurbedragen. Dit doen wij om de veiligheid van uw betaling te kunnen blijven garanderen en om misbruik of fraude te voorkomen.