Loche Footwear

Please wait, loading...
GRATIS VERZENDEN IN NL & BE
VOOR 15.00 U BESTELD MORGEN IN HUIS
VOOR 15.00 U BESTELD MORGEN IN HUIS
ALTIJD DE VERTROUWDE LOCHE KLANTEN BELEVING
LUXURY EN TRENDY FOOTWEAR
  • Shop
  • Shop All
    • College T-shirts
    • College Hoodies
    • Accessoires
      • Caps
      • Loche Logo sokken
  • Mr. Loçhe
  • Mrs. Loçhe

zoeken

    Winkelmand

    Loche Luxury Footwear
      • Inloggen
      • Registreren
      • Verlanglijst
    • Loche Luxury Footwear
    • 0
    Loche Luxury Footwear Loche Luxury Footwear
    • Shop All
      • College T-shirts
      • College Hoodies
      • Accessoires
        • Caps
        • Loche Logo sokken
    • Mr. Loçhe
    • Mrs. Loçhe
    • Inloggen Verlanglijst
    • My Cart 0
    Loche Luxury FootwearHome Meest gestelde vragen
    1. Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
    Je hebt geen account nodig om een aankoop te kunnen voltooien.
    Als u zich bij ons registreert kunt u profiteren van onze voordelen via uw Loçhe account:
    • Een retour of ruiling aanmelden via uw account.
    • Toegang krijgen tot uw favorieten.
    • Een melding ontvangen wanneer er nieuwe leveringen zijn.
    • Uw adres(sen) en betaalgegevens wordem opgeslagen waardoor u nog sneller kunt shoppen.
    • Beheer je eigen account gegevens, bestelling geschiedenis en email voorkeuren en je bestelling status zien!
    2. Hoe kan ik ruilen of retourneren

    Bij Loçhe vinden wij het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop, als dat niet het geval is helpen wij u hier graag mee. Het Ruilen of Retourneren van uw bestelling is dan ook geen enkel probleem mits de items nieuw en ongebruikt zijn. Retourzendingen die beschadigd, vervuild of incompleet zijn worden Niet aanvaard. Vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt heeft u 14 dagen bedenktijd. Bij deelleveringen gaat deze bedenktijd in zodra u het laatste artikel uit uw bestelling heeft ontvangen dit geldt ook voor Sale items.

    Wilt u uw sneakers retour sturen klikt u dan hier om naar ons retourportaal te gaan. Wilt u uw sneakers ruilen voor een andere maat of ander exemplaar? dan verzoeken wij u voor een goede afhandeling eerst een mail te sturen naar Info@Loche.nl of u kunt ons makkelijk bereiken via onze socials.Lees meer over ruilen en retourneren

    3. Welke betaalmethodes accepteert Loçhe?
    • iDEAL: online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.
    • Creditcard : betaling via MasterCard, Visa of American Express, het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd (uitgestelde creditcardbetaling).
    • PayPal : alleen een e-mailadres is nodig om betalingen met een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening te voldoen.
    • Bancontact / Mister Cash (België): Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.
    • Sofort banking: is beschikbaar in 8 Europese landen. SOFORT Banking is beschikbaar in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitserland, Italië, Spanje, België en Polen.
    4. Ontvang ik een orderbevestiging per e-mail?
    Heb je succesvol een bestelling bij ons geplaatst, dan ontvang je een e-mail van ons met daarin je orderbevestiging. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Bekijk even je spamfolder voor de zekerheid, het kan zijn dat de orderbevestiging daar in terecht is gekomen. Heb je de e-mail daar ook niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op we helpen je graag verder. Info@Loche.nl
    5. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 24u te verzenden. Vandaag voor 15:00 besteld, morgen in huis. Mocht uw bestelling plaats vinden in het weekend dan heeft u uw pakket binnen 1 a 2 dagen in huis.

    Geschatte levertijden zijn om gebruikt te worden als slechts een leidraad. Loçhe is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen als gevolg van bestemming douane-inklaring processen.

    6. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

    Het is niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. De reden hiervoor is dat uw bestelling direct wordt opgenomen in het levertraject. Als u de bestelling heeft ontvangen, kunt u deze retourneren.

    Als u per ongeluk een dubbele order heeft geplaatst, worden deze orders in de meeste gevallen bij ons gesignaleerd. U ontvangt dan binnen 24 uur van ons bericht. Indien u dit bericht niet ontvangt, kan het zijn dat u uw order tweemaal uitgeleverd krijgt. In dat geval kunt u één order in zijn geheel terugsturen. Het aankoopbedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort.

    Heeft u, uw bestelling minder dan een kwartier geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Wij kijken graag of wij jouw bestelling nog kunnen annuleren of wijzigen.

    7. Wat is de status van mijn bestelling?
    U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Daarnaast ontvangt u van de pakket vervoerder een trackingnummer waarmee u de bestelling kunt volgen.
    Mocht u geen mail hebben ontvangen kunt u ons ten alle tijden een mail sturen naar Info@Loche.nl of een whatsapp bericht sturen +31684855563
    8. Is mijn pakket verzekerd tijdens de verzending?
    De verzendingen van Loche zijn verzekerd tegen diefstal en schade door onze verzendmaatschappij zonder extra kosten voor de klant. Zodra de zending de bestemming heeft bereikt zijn de goederen niet meer verzekerd.
    9. Ik heb een vraag op welke manier kan ik jullie bereiken?
    Loçhe is op diverse manieren te bereiken:
    • Contact formulier
    • Live Chat
    • Facebook chat (@Loche)
    • Whatsapp (+31684855563)
    • Instagram (@Loche.footwear)

    Elke dag bereikbaar tussen 08.00 - 22.00 uur

    • Via chat meteen antwoord op uw vraag
    • Via WhatsApp voeg toe aan WhatsApp, antwoord binnen 10 minuten
    • Via Facebook antwoord binnen 15 minuten
    • Via Instagram antwoord binnen 15 minuten
    Hulp nodig?
    Hulp nodig?
    • Meest gestelde vragen
    • Bestellen
    • Bezorgen
    • Betalen
    • Ruilen & Retourneren
    • Contact
    Informatie
    Informatie
    • Over Loçhe
    • Algemene Voorwaarden
    • Privacy policy
    • Algemene Retour Voorwaarden
    Onze Socials

    • Tidio Chat
    Visa american express MasterCard discover paypal google checkout cirrus Visa Visa Visa Visa

    © 2023 Loche Luxury Footwear.Shopify Themes by ArenaThemes