Als u zich bij ons registreert kunt u profiteren van onze voordelen via uw Loçhe account:
- Een retour of ruiling aanmelden via uw account.
- Toegang krijgen tot uw favorieten.
- Een melding ontvangen wanneer er nieuwe leveringen zijn.
- Uw adres(sen) en betaalgegevens wordem opgeslagen waardoor u nog sneller kunt shoppen.
- Beheer je eigen account gegevens, bestelling geschiedenis en email voorkeuren en je bestelling status zien!
Bij Loçhe vinden wij het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop, als dat niet het geval is helpen wij u hier graag mee. Het Ruilen of Retourneren van uw bestelling is dan ook geen enkel probleem mits de items nieuw en ongebruikt zijn. Retourzendingen die beschadigd, vervuild of incompleet zijn worden Niet aanvaard. Vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt heeft u 14 dagen bedenktijd. Bij deelleveringen gaat deze bedenktijd in zodra u het laatste artikel uit uw bestelling heeft ontvangen dit geldt ook voor Sale items.
Wilt u uw sneakers retour sturen klikt u dan hier om naar ons retourportaal te gaan. Wilt u uw sneakers ruilen voor een andere maat of ander exemplaar? dan verzoeken wij u voor een goede afhandeling eerst een mail te sturen naar Info@Loche.nl of u kunt ons makkelijk bereiken via onze socials.Lees meer over ruilen en retourneren
- iDEAL: online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.
- Creditcard : betaling via MasterCard, Visa of American Express, het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd (uitgestelde creditcardbetaling).
- PayPal : alleen een e-mailadres is nodig om betalingen met een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening te voldoen.
- Bancontact / Mister Cash (België): Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.
- Sofort banking: is beschikbaar in 8 Europese landen. SOFORT Banking is beschikbaar in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitserland, Italië, Spanje, België en Polen.
Geschatte levertijden zijn om gebruikt te worden als slechts een leidraad. Loçhe is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen als gevolg van bestemming douane-inklaring processen.
Het is niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. De reden hiervoor is dat uw bestelling direct wordt opgenomen in het levertraject. Als u de bestelling heeft ontvangen, kunt u deze retourneren.
Als u per ongeluk een dubbele order heeft geplaatst, worden deze orders in de meeste gevallen bij ons gesignaleerd. U ontvangt dan binnen 24 uur van ons bericht. Indien u dit bericht niet ontvangt, kan het zijn dat u uw order tweemaal uitgeleverd krijgt. In dat geval kunt u één order in zijn geheel terugsturen. Het aankoopbedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort.
Heeft u, uw bestelling minder dan een kwartier geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Wij kijken graag of wij jouw bestelling nog kunnen annuleren of wijzigen.
Mocht u geen mail hebben ontvangen kunt u ons ten alle tijden een mail sturen naar Info@Loche.nl of een whatsapp bericht sturen +31684855563
- Contact formulier
- Live Chat
- Facebook chat (@Loche)
- Whatsapp (+31684855563)
- Instagram (@Loche.footwear)